Lue keskustelun säännöt.
Mihin aikaan aloitatte pääsiäisen juhlinnan?
02.04.2015 |
Menettekö baariin, juhlitteko kotona? Perheen parissa vai vieraiden kanssa? Pieni galluppi.
Kommentit (5)
On ostettu suklaamunia ja huomenna valmistetaan karitsan paahtopaisti. Ei varsinaisesti "juhlita" pääsiäistä, miedän perheessä ei kukaan kuulu edes kirkkoon, joten ei Jeesustella lainkaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aloitan pääsiäisen vieton lauantaina klo 00:00. Juhlin yksin.
Huomenna klo 12 poksahtaa korkki.3481
kolmeneljäkahdeksanyksi