Lue keskustelun säännöt.
Kysyttävää?
13.12.2014 |
Olen nuori nainen. Mielestäni Suomi on oikeasti Venäjää (ja vain väliaikaisesti itsenäistynyt), toivon, että tulisi sota ja Venäjä saisi Suomen lopullisesti itselleen, haluan että meidät pakotetaan opettelemaan ja puhumaan venäjän kieltä, ja että meidät hajoitetaan jonnekin alkeellisiin oloihin Siperiaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hyvä