Lue keskustelun säännöt.
Miksi nämä syksyn ryöstöt yms sattumaa?
13.12.2014 |
Miksi olisi sattumaa, että useampi joukko etnisiä nuoria ryöstää valkoisia nuoria ympäri Helsinkiä? Jos tapauksia olisi vain muutama, niin tämä voisi mennä sattumasta. Ryöstöjä on varmaan yli 100 ja lähes aina uhrit suomalaisia/venäläisiä ja syytetyt Afrikasta tai Lähi-idästä. Tämä ei ole sattumaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla