Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Usahan kun matkustaa, pitääkö hakea viisumia?

Vierailija
15.06.2014 |

Paljonko ennen matkaa pitä anoa jos äin on? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esta riittää jos ei ole rikosrekisteriä, psykoosilääkitystä tms. Googleta

Vierailija
2/3 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kauanko olet siellä ja mitä teet. ESTA riittää normaaliin matkailuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estan pitää olla myönnettynä muistaakseni 72 tuntia ennen matkaa. Maksaa 14 dollaria, saa haettua netissä. Se on voimassa 2 vuotta, jos et joudu uusimaan passiasi siinä välillä. Passinnumero pitää olla esta-hakemuksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme