Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko saaneet yhteyden TUPPERWARE- (tukku)myyjiin, jos on tuote on mennyt rikki?!?

Vierailija
31.01.2006 |

Itse olen yrittänyt puolen kymmentä kertaa. Täyttänyt kaavakkeita netissä (ja pirun hankalat nettisivutkin!) ja pyytänyt ottamaan yhteyttä. Ensimmäisissä viesteissä kerroin jopa kiinnostuksestani järjestään se Tupperware- ilta (kauheaa, keski-ikä hiipii ovelle...), nyt en enää sitä halua. Yritys antaa kyllä itsestään huonon kuvan! Tässä olen jo pari viikkoa yrittänyt saada heihin yhteyden.

Mikä mättää?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos otat yhteyttä siihen myyjään, jonka kautta tilasit tuotteen!

Vierailija
2/6 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huono palvely firmassa muutenkin.

Vierailija
4/6 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. tukun työntekijä

Vierailija
5/6 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita tukkuun ja kysy siten suoraan mitä teet ja mihin toimitat rikkoutuneen astian.

Vierailija
6/6 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on toiminut, hakevat kotoa rikkinäisen tuotteen ja tuovat kotiin sitten uuden kun tukusta saavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä