Lue keskustelun säännöt.
Oletteko saaneet yhteyden TUPPERWARE- (tukku)myyjiin, jos on tuote on mennyt rikki?!?
31.01.2006 |
Itse olen yrittänyt puolen kymmentä kertaa. Täyttänyt kaavakkeita netissä (ja pirun hankalat nettisivutkin!) ja pyytänyt ottamaan yhteyttä. Ensimmäisissä viesteissä kerroin jopa kiinnostuksestani järjestään se Tupperware- ilta (kauheaa, keski-ikä hiipii ovelle...), nyt en enää sitä halua. Yritys antaa kyllä itsestään huonon kuvan! Tässä olen jo pari viikkoa yrittänyt saada heihin yhteyden.
Mikä mättää?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On huono palvely firmassa muutenkin.
Soita tukkuun ja kysy siten suoraan mitä teet ja mihin toimitat rikkoutuneen astian.
Hyvin on toiminut, hakevat kotoa rikkinäisen tuotteen ja tuovat kotiin sitten uuden kun tukusta saavat.
Tai jos otat yhteyttä siihen myyjään, jonka kautta tilasit tuotteen!