Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onkohan -97 diesel-Volvo vielä hyvä?
Kommentit (4)
millä ajettu 450 000km ja hyvin pelittää..eiköhän tuolla km-määrällä tuollainen kalleimman puoleinen kärry vielä pelitä vuosia..
eihän sitä ikinä tiedä, kaverilla on kaupasta haettu primera, ja vikoja jos mitä..ajtetu varmaan 10 000..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ite ottaisin mieluumin uudemman ja vähempi ajetun kun sillä volovon hinnalla kuitenkin saa. v40 on pirun pieni, mutta jos ei oo ku yks lapsi ja ei harrastuksia niin mmikäpäs siinä. ettekä ole pitkiä/isoja ihmisiä.
Alue: Aihe vapaa
nimim. nokka-akseleita on vaihdettu.