Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Toimeentulotukihakemukseni myöhässä:(
28.04.2014 |
En ole sossupummi, 1kk ja töihin :)
Tulostimeni ei toimi, olen jumissa maalla ja ylihuomenna päivä vaihtuu eikä bussit tai mikään kulje :( En saa tämän kuun hakemusta postiin. Mitä nyt!?
Kommentit (3)
Yritä ottaa sosiaalitoimistoon yhteyttä niin voi onnistua. Riippuu silti paikkakunnasta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ööh... Tätä kuukautta on ollut jo 28 päivää... Ihan omaa tyhmyyttäsi, jos et saa tässä kuussa mitään. Vai tarkoititko, että laitat tässä kuussa ensi kuun hakemuksen? Voit käydä laittamassa sen myös vasta perjantaina.
Alue: Aihe vapaa
Laita sähköisesti.