Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, mitä kuluttajansuojalaki sanoisi tähän?

Vierailija
17.03.2014 |

Tilasin Nelly.comista kolme tuotetta kolmisen viikkoa sitten. Noudin paketin 5.3., eli vajaa kaksi viikkoa sitten. 14 vrk:n palautusaika menee umpeen siis ke 19.3. 

Tilauksessani oli yksi tuote jonka tahdon pitää, yksi jonka palautan ja yksi tyystin väärä tuote - tilasin mekon, sain tilalle rintaliivit, joiden päälle on liimattu mekon viivakoodilappu. Inhimillinen vahinko, ei siinä mitään.

Uusien tunnuksien saaminen Nelly.comiin kesti pitkään, lähes viikon. Heti seuraavana päivänä (to 6.3.) tilasin uudet tunnukset sisäänkirjautumisikkunan kautta ja toistin tämän saman viikon sunnuntaina. Vaikka näkyviin tuli joku sellainen teksti, että "pyyntö vastaanotettu, käsittelemme sen ensitilassa", ei sähköpostiin (tutkin myös roskapostilaatikon) tullut mitään. Olin sitten viime viikon tiistaina yhteydessä Nelly.comin asiakaspalveluun sähköpostitse ja sain vihdoin uudet tunnukset, joilla pääsin tilaamaan palautuskirjeen - käytössäni ei ole tulostinta, joten jouduin tilaamaan sen lapun kotiin. Pyydettiin varautumaan viikon toimitusaikaan.

JOS lappu ei kerkeä minulle kotiin keskiviikoksi, enhän joudu olemaan vastuussa tuosta tilauksesta? Kyse on aika arvokkaista vaatteista, ei mistään kympin tai kahden puseroista - ja yksi on tosiaan vieläpä väärin toimitettu. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla loppuvaiheen lippulapuilla ole palautusoikeuden kanssa mitään tekemistä, reklamaation tekoaika ratkaisee.

Vierailija
2/4 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 16:33"]

Ei noilla loppuvaiheen lippulapuilla ole palautusoikeuden kanssa mitään tekemistä, reklamaation tekoaika ratkaisee.

[/quote]

Niinkö? Mahtavaa, olen nimittäin tehnyt reklamaation tavallaan jo kahdesti - ensin ilmoitin väärästä tuotteesta ja toisen kerran tilatessani sen palautuskaavakkeen. Huippua, jos näin on!:) 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
4/4 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama niille lipuille, sinä voit vaikka kirjoittaa käsin ruutupaperille ne samat tiedot, jotka ovat lomakkeessa ja viet ajoissa paketin postiin.
Älä unohda mainita siinä aiempia yhteydenottojasi, varsinkin täysin väärän tuotteen kohdalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi