Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halonen ei ole tehnyt NAISTEN eteen mitään

Vierailija
24.01.2006 |

Siksi on hyvin, hyvin helppo äänestää Niinistöä.



Ekakierroksella äänestin Vanhasta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alaisiaan joista takuulla joku myös nainen.

Vierailija
2/5 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellisena Halosta 6 vuotta sitten ja kuvittelin että naisten asema esim. työelämässä ja politiikassa jonkin verran parantuisi, mutta EI!

Tällä kertaa vahva ääni Niinistölle.

Niinistö rules!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie vaikka petiin asti .-)

Vierailija
4/5 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kuudessa vuodessa vaikuttamaan, koska epätasa-arvo sukupuolten välillä on niin pitän kehityksen tulos. Esimerkkinä minusta on ollut ja olisi hyväkin olla edelleen naispresidentti. Ei kulkaa se Niinistökään pysty muuttamaan Suomea ja naisten asemaa tasa-arvoiseksi, kuin korkeintaan vieämällä tosiaan sänkyyn.

Vierailija
5/5 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailma ole sellainen että presidentti yhtäkkiä saisi aikaan vaikka sen että naisten palkat nousisi 20%. Todennäköisesti naisten palkat laskisi jos työehtosopimuyksia heikennettäisiin ja työntekijän asemaa huononnettaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä