Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvää asiakaspalvelua h&m:ltä ?!

Vierailija
26.09.2013 |

Pyysin H&M: ltä sähköpostitse aiemmin saamaani alekoodia jonka olin saanut kun tuotteita ei voitukaan toimittaa. Löysin kuitenkin koodin sähköpostista ja ilmoitin heille. Nyt sain kuitenkin viestin että koodia ei löydy ja viestin että muistathan että koodit ovat henkilökohtaisia ja ettei toisten koodeja voi käyttää. Aika törkeä viestikn olin kumminkin kertonut että san hyvityskoodin.

 

olin tekemässä tilausta tyynnpäällisistä joita ei voitu toimittaa koska niissä olisi ollut myöhempi toimitus ja syynä oli että "jälkitoimituksen arvo jää liian pieneksi". Jouduin sitten etsimään kallimpia tuotteita joissa myöhempi toimitus jotta sain tilauksen tehtyä.

 

Aika huonoa on isojen nettikauppojen toiminta nykyään, eikä ne edes toimi puhelimilla eikä ipadeillä, kuten ei pienempienkään nettikauppojen uudistetut versiot.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tajunnu tätä viestiä. Siis mikä tuossa nyt oli niin törkeää? Joku koodihässäkkä? Häh?

Vierailija
2/3 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 11:01"]

En oikein tajunnu tätä viestiä. Siis mikä tuossa nyt oli niin törkeää? Joku koodihässäkkä? Häh?

[/quote]Törkeää muistuttelu siitä ettei toisten koodeja saa käyttää.

 

 Toinen asia se että tuotteita joita ei voida heti toimittaa, ei toimiteta ollenkaan jos arvo liian pieni.

 

On siis ihan ok tällainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodi siis kyllä toimi, ongelma lähinnä tuo muistuttelu henkilökohtaisista koodeista mutta ilmeisesti tuollainen epäileminen ihan ok.