Lue keskustelun säännöt.
Naistenlehtien "yhteistyökumppanit" (Yle)
17.12.2012 |
Sanna Ukkola kirjoittaa siitä, että suurten yritysten tuotteet eivät päädy ainoastaan naistenlehtien mainoksiin vaan myös lehden juttuihin, niihin, jotka toimittaja on vapaasta tahdostaan kirjoittanut.
Toimittajia käytetään myös ylellisillä matkoilla, joista ei pahaa sanaa voi sanoa, eihän voi purra sitä kättä, joka ruokkii.
http://yle.fi/uutiset/sanna_ukkola_viiden_tahden_toimittajat/6418877
No, yllättikö tämä nyt jonkun?:)
Kommentit (2)
Monissa artikkeleissakin mainostetaan. Ja tosiaan on näitä toimittajien maksettuja matkoja ties minne.
Naisten lehdet on VIIHDETTÄ .
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun selaa summamutikassa naistenlehteä, tajuaa kuinka paljon lehdessä on mainoksia. Arkijärki kertoo, että jos suurin osa lehden tuloista tulee mainoksista, niin lehti pyrkii muutenkin edistämään näitä mainostettuja tuotteita. Esimerkiksi Annan muoti-ja tyyliosiot on ihan puhdasta mainontaa.