Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko menossa heti aamusta ale-myynteihin?

Vierailija
26.12.2012 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en tiedä, tuleeko mitään ostettua, olen shoppaillut verkkoaleista jo niin paljon, että en kyllä enää mitään tarvii. Pitää kuitenkin käydä katsomassa, jos nyt jotain sattuis kuitenki löytyy :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän