Lue keskustelun säännöt.
Paula Kaarina tässä taas terve,olen ompelija
03.12.2012 |
ja tein lapsille kaikki vaatteet aikoinaan itse,heitä naurettiin koulussa!Nykyään tulee halvemmaksi ostaa uusia vaatteita,kuin ommella.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tein lapsille suunnilleen kaikki vaatteet itse ja heille ei ainankaan koskaan naurettu vaatteiden takia. Eipä noita kaupasta ostetuista erottanut.
Nykyään tosiaan tulee halvemmaksi ostaa valmista, koska kankaiden hinnat on nousseet aivan kohtuuttoman kalliiksi.