Lue keskustelun säännöt.
Muistatoko aikaa, jolloin kaikilla luokan pojilla piippasi rannekello tasatunnein?
Kommentit (2)
Niillä pojilla oli koululaukkuna salkku :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänNiillä pojilla oli koululaukkuna salkku :)
Muistan tuon ajan. Ja ne kellot olivat _tosi_ hienoja ja kaikki kadehtivat niitä.
Heh