Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Maalainen Helsingissä.
09.07.2012 |
En ole ikinä Helsingin metroa käyttänyt, mistä liput ostetaan ja onko oikea linja helppo löytää?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lipun saa vaikka kännykällä. JOs olet useamman päivän niin osta vaik R-kioskilta matkakortti useammalle päivälle.
Ja metron linja on tosi helppo löytää; kaikki lähtevät Ruoholahdesta ja on yhtä ja samaa Itäkeskukseen asti. Siltä eteenpäin on kokonaista kaksi vaihtoehtoa, MEllunmäki ja Vuosaari.
Alue: Aihe vapaa
lipun voi ostaa automaatista asemalta