Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä pientä kotitekoista makeaa suupalaa aikuisten juhliin?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sataan otteeseen. Hyviähän ne toki on. Miten olis jotkut kaura/suklaakeksit?
Tai pätkiskakku, sitä mainostettiin jossain eilisessä ketjussa. Kuulemma helppo tehdä.
sataan otteeseen. Hyviähän ne toki on. Miten olis jotkut kaura/suklaakeksit?
Tai pätkiskakku, sitä mainostettiin jossain eilisessä ketjussa. Kuulemma helppo tehdä.
Brownies ei ole mokkaruutuja nähnytkään! Pätkiskakku just joo..
Alue: Aihe vapaa
tarjoillaan vaikkapa kermavaahdon ja vadelmien tai vaniljajäätelön kera.