Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helkkari sentään, on tääkin "joululoma" kun vieraita ramppaa JOKA PÄIVÄ!

Vierailija
28.12.2011 |

Mulla oli kaikenkaikkiaan pari viikkoa joululomaa, enää sitä on jäljellä 4 päivää.



Meillä on käynyt _joka ikinen päivä_ vieraita. Ja ei, en todellakaan ole kutsunut ketään, mutta kaikki kaverit ja sukulaiset ja tutut ajattelee, että nyt kun mä olen lomalla, on hyvää aikaa nähdä ja soittavat itse että olisivat tulossa silloin ja silloin tai että mikä päivä nyt lomalla sopisi.



Osalle olen jo joutunut sanomaan, ettei kertakaikkiaan ehdi näkemään, mutta osa ei taida ymmärtää, "milloinkas sua/teitä sit ehtii nähdä, kun ei arkena ehdi ja näköjään ei lomallakaan"



Ongelmat kullakin, mutta tää tosiaan on mulle ongelma. Haluaisin olla lomallani LOMALLA, rauhassa, ilman että joka päivä täytyy pitää huusholli siistinä vieraita varten, kantaa kaupasta lisää tarjottavia ja keitellä kahvia ja passata. Ja vierailun jälkeen siivota muksujen sotkut, leikit ja pullanmurut. :/

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai avaa ovea.



Tai jos teillä on sen ikäisiä lapsia, että voi käskeä sanomaan, että ei ole vanhemmat kotona, niin tehkää niin (jos teillä on junttituttuja, jotka tunkevat ilmoittamatta kylään)

Vierailija
2/7 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolestasi. Keksi tekosyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa mullakin. Ihan joka päivä ei ole vieraita käynyt. Vaan itse on ptänyt käydä 3 kyläpaikassa ja muutenmeillä on ollut vieraita.

Minäkin haluaisin vaan olla lomalla kotona, tekemättä mitään.

Ja vaikka juuri jouluksi siivottiin, niin silti pitää aina ennen veraita siivota, keräillä leluja/tavaroita, imuroida, pestä vessa jne.

Vierailija
4/7 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihana kun joku haluaa tulla meille ja nyt kun olen joululomalla oikein odotan vieraita.

Vierailija
5/7 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihana kun joku haluaa tulla meille ja nyt kun olen joululomalla oikein odotan vieraita.

Vierailija
6/7 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi jatkuvaa vierastulvaa.



"Voi, miten mukavaa, että olisitte tulossa käymään. Ikävä kyllä meillä on perheessä erittäin tarttuvaa tautia, jota en mitenkään haluaisi teidän saavan."



Toinen vaihtoehto on se, että kerrot totuuden. Halusit olla lomallasi ihan vaan oman perheen kesken, kaikessa rauhassa.



Kolmas vaihtoehto on se, että tungette itse heille kylään mahdollisimman sopimattomaan aikaan. ;)



Toisaalta on tietenkin imartelevaakin, että olet noin suosittu ja haluttua seuraa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinähän olet. Ihan turhaa valitat asiasta johon voit itse suuresti vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä