Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
siis käytätkö nuo maauimalaan itsensä sisään maksaneet meikatut naiset lainkaan uimassa vai ottavatko vaan aurinkoa siellä sivussa?
28.06.2026 |
Miksi IHMEESSÄ maksaa 8 euroa että pääsee makaamaan nurmikolle?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Miten meikki naamassa estää uimasta? Jos ne on tulleet uimaan eikä sukeltelemaan. Eikai sitä meikkiä vastalossa ole sentään.
Vartalossa siis.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Miten meikki naamassa estää uimasta? Jos ne on tulleet uimaan eikä sukeltelemaan. Eikai sitä meikkiä vastalossa ole sentään.
Ei mitenkään. Ap on sekopää.
Miten niin käytänkö? Minunko pitäisi käyttää naisia uimassa?
Alue: Aihe vapaa
Miten meikki naamassa estää uimasta? Jos ne on tulleet uimaan eikä sukeltelemaan. Eikai sitä meikkiä vastalossa ole sentään.