Lue keskustelun säännöt.
Olen maksanut yli 100 000€ vuokraa elämäni aikana.
Kommentit (3)
Sillä ei kovin kummoista asuntoa saa pk-seudulta. Jossain pusikossa olisi kannattanut ostaa oma.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä olen maksanut ainakin 300 000 e.
Johonkin ne rahat kumminkin menee, mutta rahahan on käyttöä varten. Itse en kyllä ole vuokralla asunut kun neljä vuotta.
m.60