Lue keskustelun säännöt.
Toivottavasti tulee lämmin syksy
28.06.2026 |
Lämmin syksy on melkein ihanampi kuin kesä. Tämmösen pas kan kesän jälkeen taatusti.
Kommentit (2)
Lämmin ja pitkään jatkuva syksy olisi jees. Siihen perään lyhyt ja lauha talvi. Tympii kun useiten on puolen vuoden talvi. Se on liikaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä toivon lämmintä talvea. Ei mitään lumikinoksia ja jäätiköitä.