Seksihommat ennen vanhaan
Kun lueskelee historiaa ja kuuntelee vanhojen ihmisten juttuja ja ajattelee itsekkin järjellä, niin ei ne ihmiset ennen vanhaan juurikaan voineet seksistä nauttia ja varsinkaan naiset tuskin koskaan saivat orgasmia yhdynnässä.
Asuttiin pienissä asunnoissa joissa useinkin koko perhe nukkui samassa huoneessa joten ei siinä vanhemmilla ollut mahdollista seksistä nauttia.
Yleensä oli niin, että kun miestä alkoi panettaa hän livahti yön hiljaisina tunteina vaimon viereen ja siinä sitten pimeässä peiton alla tehtiin nopeasti temput ja toivottiin etteivät lapset herää joten siinä ei voinut huokailla eikä kiljahdella nautinnosta aktin aikana.
Ei siinä varmaan mitään esimleikkejä keretty harrastaa, mies ehkä vähän sormilla herätteli pillua ja sitten vaan kulli sisään ja kiivaasti työntelemään, että sai spermalastin lähtemään.
Tämä tarkoitti lähinnä sitä, että mies pääsi purkamaan paineensa ja kun sai spermalastin laukaistua hän sitten samantien poistui vähin äänin omaan sänkyynsä.
Tuollaisessa muutaman minuutin kestävässä nainnissahan nainen ei saanut mitään nautintoa, korkeintaan halut heräsivät, mutta sitten mies olikin jo lauennut, joten naisen täytyi itse jollakin keinolla saada itselleen orgasmi.
Sitten vielä se henkilökohtainen hygienia. Silloinhan ei tavallisilla ihmisillä ollut mitään suihkuja ja vesi piti hakea kaivosta ja lämmittää liedellä jos aikoi itseään pestä. Yleensä käytiin saunomassa kerran viikossa ja muina päivinä vaan vähän käsiä ja naamaa huuhdeltiin.
Ei voinut naiset joka välissä käydä pillua suihkussa pesemässä joten varmaan se virtsan ja hien haju lemahteli.
Ja miehet ei ainakaan viikolla saunapäivien välissä kullikaan pesseet joten kyllä siellä esinahan alla oli ne viikolla kertyneet liat muhimassa. Tuossa tilanteessa ei nykyään niin suosittu suuseksi tainnut juuri tulla mieleen.
Kommentit (19)
Äläs opeta isääs naimaan. Jokainen sukupolvi, omanikin, luuli keksineensä seksin eka kertaa.
Käypä vaikka Pompeijissa - siellä osattiin nauttia seksistä jo tuhansia vuosia sitten.
Sotien jälkeen rakennetuissa taloissa oli jo niitä vinttihuoneita ja kamareita , joten kyllä sitä tilaakin saattoi löytyä. Lisäksi maaseudulla oli usemmiten jokunen aittarakennus jonne varsinkin lapset laitettiin kesä aikaan nukkumaan. Mutta kyllähän ne tilat ahtaita olivat. Kaupunkialueella tilan ahtautta oli varmaan viellä enemmän. Puutalokortteleissa ei ollut kuin ulkokäymälät . Hygienia oli ilmeisen heikkoa. Naiset saattoivat olla kyllä hyvinkin ronskeja , joten tuskinpa he aina puutteeseen jäi silloinkaan.
Jos syntyvyyttä katsotaan, niin naiset ovat enenevässä määrän kullin puutteessa.
Siksi minä - kaikkien naisten unelma alfa - olen täällä pelastamassa puutteessa olevat naiset mahtimelallani
pera
Mene aittaan panemaan piikaa niin ei lapset herää.
Vierailija kirjoitti:
Mene aittaan panemaan piikaa niin ei lapset herää.
Teilläkö naidaan vaan kesällä kun on lämmin?Taitaa olla kivaa naiskennella ulkoaitassa kun on parikymmentä astetta pakkasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene aittaan panemaan piikaa niin ei lapset herää.
Teilläkö naidaan vaan kesällä kun on lämmin?Taitaa olla kivaa naiskennella ulkoaitassa kun on parikymmentä astetta pakkasta.
No kai siellä aitassa voi lämmitys olla niin voi talvellakin paneskella 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene aittaan panemaan piikaa niin ei lapset herää.
Teilläkö naidaan vaan kesällä kun on lämmin?Taitaa olla kivaa naiskennella ulkoaitassa kun on parikymmentä astetta pakkasta.
No kai siellä aitassa voi lämmitys olla niin voi talvellakin paneskella 😂
Ennen ei ollut sähköjäkään, mutta lämpimiä lammasnahkaturkiksia oli , siis turkiksista tehty peitto. Niitä tarvittiin myös hevoreessä kuljettaessa. Aitassa ei talvisin nukuttu, mutta oli se alkukesällä juhlaa, kun sai aittaan mennä nukkumaan.
Samassa tuvassa asuttiin niin vanhempien läsnäollessa sitä hiljaa peiton alla nusastiin tai sitten jossain pusikossa, mutta ei sitä kovin äänekkäästi mylvien oikein kehdannut. Tai no jotkut kehtasivat.
En muistele kaiholla sitä aikaa kun piti vielä olla vanhempien kanssa tekemisissä ja jakaa koti heidän kanssaan, yrittää keskittyä telkkariin vaikka vieressä toiset kikattivat ja kiehnäsivät, ja valmistautua henkisesti kohta kuuluvaan astutusulinaan. Kuulla kun ovi pistetään hiljaa kiinni ja hetken päästä kuuluu suoraa huutoa AH-AH-AH-AH-AH-AH-AH-AH-AH-AH-AH-AH-AAAAAH
AH-AH-AH-AH-AH-AH-AH-AH-AH-AH-AH-AH-AAAAAH-AH-AH-AH-AH-AH-AH-AHAH-AH-AH-AH-AH-AH-AH-AH-AH-AH-AH-AH-AHAHAHAHAHAHAHAHAHA-AAAAAAH-AH-AH-AH-AHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAH
Sitten väsyneenä päiväkotiin seuraavana päivänä vertailemaan vanhempiemme parittelumylvintää kun aikuiset eivät olleet kuulolla ja joku tyttö sanoi että vanhempansa olivat alkaneet parittelemaan samalla sängyllä jossa hän oli ollut päikkäreillä 🤮
Sitten kotiin taas esittämään idaria vanhempien mieliksi. Eihän heistä tunnu rentouttavalta kiehnätä toistensa kimpussa jos muut läsnäolijat tietävät mitä tapahtuu.
Ennen ei oltu niin häveliäitä, kuin nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene aittaan panemaan piikaa niin ei lapset herää.
Teilläkö naidaan vaan kesällä kun on lämmin?Taitaa olla kivaa naiskennella ulkoaitassa kun on parikymmentä astetta pakkasta.
Ihmisen juoksuaika on kesällä, ja valtaosa poikimisista tapahtuu maalis-huhtikuussa.
Entisaikaan oli pakko poikia viattomia kivuliaaseen nälkäkuolemaan, koska muuten olisi itse kärsinyt pitäessään jalat yhdessä 🤷
Vierailija kirjoitti:
Samassa tuvassa asuttiin niin vanhempien läsnäollessa sitä hiljaa peiton alla nusastiin tai sitten jossain pusikossa, mutta ei sitä kovin äänekkäästi mylvien oikein kehdannut. Tai no jotkut kehtasivat.
Joo ei ollut lapsilla omia huoneita kuten nykyään. Mitään ovea ei saanut välistä kiinni kun nuori lempi leiskui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samassa tuvassa asuttiin niin vanhempien läsnäollessa sitä hiljaa peiton alla nusastiin tai sitten jossain pusikossa, mutta ei sitä kovin äänekkäästi mylvien oikein kehdannut. Tai no jotkut kehtasivat.
Joo ei ollut lapsilla omia huoneita kuten nykyään. Mitään ovea ei saanut välistä kiinni kun nuori lempi leiskui.
Ennen ei oltu niin häveliäitä kuin nykyään.
Mikäs siinä oli paritellessa 3-6:ssa sukupolvessa samaan aikaan kaikki samassa huoneessa. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En kyllä pitäisi siitä että muut parittelevat kotonani varsinkaan äänekkäästi.
Saunanlämmitys oli syystäkin vanhempien yhteinen homma, taidettu lämmitellä muutakin kuin kiuasta ja vesipataa sillä välillä kun edellämainitut on lämmenneet ja taatusti ovi sisäpuolelta säpissä.
Kerrottiin minulle sellaisestakin, että vanhaemäntä koitti pitää yöllä vahtia, ettei miniä pääsis nuoren isännän sänkyyn ollenkaan, ettei lasten luku enempää lisääntyisi . No eihän se kuulema onnistunut , kun miniä pääsi kuitenkin livahtamaan miehensä kainaloon ja niin siinä taas lapsiluku pääsi lisääntymään. Itse kertoi.
Käypäs välillä ulkona älä suu auki istu pirtin penkillä kuuntelemassa aikuisten juttuja