Lue keskustelun säännöt.
SPR:n ensimmäinen avustustyöntekijä lähtee Venezuelaan ja sekin vasta kartoittamaan avun tarvetta
28.06.2026 |
Pitäisikö tätä hitautta itkeä vai nauraa? Eikö tuon pitäisi olla kriisiorganisaatio joka on koulutettu tämänkaltaisia tilanteita varten?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eiköhän Punaisella Ristillä ole lähempänäkin henkilökuntaa, jos apua tarvitaan. Turha sinne toiselta puolelta maapalloa on suhata, kun ei minkään maailman osaamista maanjäristyksistä meillä edes ole.