Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei enää tosi-tv:tä Lapista

Vierailija
28.06.2026 |

Aikansa elänyttä formaattia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko seuraavaksi tehdä tosi-tv:n "lappilaiset poromiehet etelässä"? Vai onko ne nykyisin "porohenkilöitä"?

Vierailija
2/3 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko seuraavaksi tehdä tosi-tv:n "lappilaiset poromiehet etelässä"? Vai onko ne nykyisin "porohenkilöitä"?

Muutama vuosi sitten oli sellainen huumorisarja kuin Märät säpikkäät. Siinä poromies huristeli Helsingissä mönkijällä, laittoi hotellin katolle kaloja kuivumaan ja ratikassa pääsi joiku. Poliisit eivät tykänneet, kun laittoi telttaleirinsä Espan puistoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa selviytymiskilpailussa oli epäonnistuttu henkilövalinnoissa. Täysin erätaidottomia city-tumpeloita ja sitten yksi joka oli Lapin maastossa kuin kotonaan. Ei ollut vaikea arvata voittajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan