Lue keskustelun säännöt.
Ei enää tosi-tv:tä Lapista
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Voisiko seuraavaksi tehdä tosi-tv:n "lappilaiset poromiehet etelässä"? Vai onko ne nykyisin "porohenkilöitä"?
Muutama vuosi sitten oli sellainen huumorisarja kuin Märät säpikkäät. Siinä poromies huristeli Helsingissä mönkijällä, laittoi hotellin katolle kaloja kuivumaan ja ratikassa pääsi joiku. Poliisit eivät tykänneet, kun laittoi telttaleirinsä Espan puistoon.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuossa selviytymiskilpailussa oli epäonnistuttu henkilövalinnoissa. Täysin erätaidottomia city-tumpeloita ja sitten yksi joka oli Lapin maastossa kuin kotonaan. Ei ollut vaikea arvata voittajaa.
Voisiko seuraavaksi tehdä tosi-tv:n "lappilaiset poromiehet etelässä"? Vai onko ne nykyisin "porohenkilöitä"?