Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alushousuista asiaa

Vierailija
28.06.2026 |

Laitan viestini seksipalstalle, vaikka ei seksiin liitykään, kun joku kumminkin valittaa, jos laitan aihe vapaa- osioon. 

 

Jos ikää on jo 45 niin kehtaatteko pitää stringejä? Kroppa ei oo treenattu mutta ite niistä tykkään. Niitä löytyy useammat. Nättiä pitsiä jansit ihan puuvillaa.

 

 Häpeän kuitenkin kroppaani ja mietin mitä mun mies ajattelee. Kukaan muuhan niitä ei edes näe. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan. Eiköhän se sun ukkos ole jo nähnyt perseesi paljaana ja alkkareilla.

Vierailija
2/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki. Mut jos ei tykkää näkemästään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni stringit eivät sovi kovinkaan monelle naiselle. Pidän satiinisia boxer tyyppisiä alusvaatteita jopa seksikkäämpinä.

Vierailija
4/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseen pitää olla kunnossa, jos meinaa stringejä käyttää!

Vierailija
5/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pian 40v ja käytön stringejä. Uskon että asia ei tule siitä muuttumaan muutamassa vuodessa. Itse pidän takamustani ihan perus tavallisena. Ei ruma eikä erityisen hyvä, mutta vuosien mittaan joka ikinen mies kuka nähnyt niin kehunut monilla eri tavoin. Mutta ikinä en ole vain itse sitä nähnyt. Mutta oikeastaan pidän sellaisia pikkareita siksi koska ne tuntuu mukavammalta päällä. En käytä mitään pikku pikku naruja vaan sellaista missä kuitenkin on kangasta hyvin vaikka stringit onkin ja mukavat on pakko olla.

Vierailija
6/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ne on sexyt. Itellä ne lahkeet tuntuu kamalilta..makuasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan