Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

söin aamupalaksi lklo 8 00 lohta ja uusia pottuja ja fetasalaattia, kaikki melkein ruoka apust!

Vierailija
28.06.2026 |

tällä kertaa jouduin  ostamaan juuston kyllä fetasalaattiin, mutta lohi, potut kurkut ja chilikastikekin tuli ruoka apusta! kiitos siitä! herkkujen paratiisi se nykyään! pakkanen täynnä lihaa ja lohia!

 

tv A

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

maidonkin ja ruisleivät sain ruoka-apusta, mutta voin kyllä ostin pottuejn päälle itse ja kalamata-oliivit

Vierailija
2/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söitpä nopeasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta vammanen aloitti taas.

Vierailija
4/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoka apu on ihmisen parasd ystävä, perjantaina sain ison lohen ja kananfileitä 2 pakettia ja salaattia ja maitoa sai ottaa niin paljon kuin halusi, ja vieläpä hunajapurkin sain ja rypsiöljyä!

Vierailija
5/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta vammanen aloitti taas.

"paltavammanen" on yhdyssana ja oikeastaan "palstavammainen", Oletko vammainen?

Vierailija
6/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIENOA JOS TOTTA, mutta epäilen! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäviä haaveita ap:ltä suljetulta osastolta. Toivottavasti hoitaja pyyhkii vellit suupielistä.

8/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin Halpahallin paistopisteen ilta-alesta ostettuja kinkkupasteijoita 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukka kirjottaa osuu ja apusta silti hyvä olo

Vierailija
10/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Mä söin Halpahallin paistopisteen ilta-alesta ostettuja kinkkupasteijoita 😃

kinkku ja kalkkuleikkeitä sai ruokajonosta myös ihan hirveen määrän, ne pakkojaettiin kun ei mahtunut enää pakastimiin, jokaiselle pakotettiin jopa kierroksen aikana 1 paketti leikkeleitä ja 1 purkki maitoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

maidonkin ja ruisleivät sain ruoka-apusta, mutta voin kyllä ostin pottuejn päälle itse ja kalamata-oliivit

Se on ruoka-avusta ei apusta 😳

Vierailija
12/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa se pointti olla juurikin se "apusta"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä onni käynyt, jos totta on. Nythän ruoka-apua jakavat instanssit valittaa, että heille lahjoitetaan entistä vähemmän ruokaa, koska esim. kaupat myyvät itse punalaputetut tuotteet. Samanaikaisesti ruoka-avun tarve on koko ajan  kasvanut. Usein on hyvin vähän jaettavaa. 

Vierailija
14/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saanut paria vuokallista munia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kananmunia ei saa ruoka-apusta koskaan, jos joku niin väittää on keksinyt koko tarinan

Vierailija
16/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kananmunia ei saa ruoka-apusta koskaan, jos joku niin väittää on keksinyt koko tarinan

Kyllä saa, vähintään kaksi vuokallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän