"Mitään bensiinipulaa ei ole!"
Ystäväni Petroskoista sanoi, että hän voi tankata vaikka 200 litraa halutessaan!
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Vladimir Putin on Suuri Johtaja!
Ai kuka?
Tarkoitatko sitä bunkkerissa piileskelevää diktaattoria?
ohjusten piti loppua 2 viikossa ja lentoliikenteen pysähtyä 1 kuukaudessa nyt 4 vuotta mennyt
Ystäväni Petroskoissa kertoi, että jonotti eilen 5 tuntia bensaa.
Kumma juttu miten Moskovassa polkupyörien varastelu on niin kovasti yleistynyt. Ihmiset vissiin haluaa kuntoilla ja jättää autot kotiin.
Bensaa saa, kun varastaa naapurin autosta. Njet problem.
- Igor
#7 ei ole keksitty juttu, vaan täyttä totta.
Minä en voi tankata kuin 40 litraa. Jos otan ruohonleikkurin bensakannun ja täytän sen niin enintään 45 litraa.
https://bsky.app/profile/tendar.bsky.social/post/3mpbh4rtgas2f
Bensiinin hinta on venäjällä noussut parissa kuukaudessa yli kaksinkertaiseksi. Monissa paikoissa määrää säännöstellään tiukasti. Kerralla saa ostaa vain parikymmentä litraa ja vain auton tankkiin ei kanistereihin.
Epäilen että öljynjalostamoita posahtaa nopeammin kuin ehditään korjata. Mietipä rysylmaani miten bensan hinta muuttuu kun drooneja tulee joka yö entistä enemmän. Joo, voi tankata vaikka 200 litraa jos on kottikärryllinen ruplia.
Vierailija kirjoitti:
ohjusten piti loppua 2 viikossa ja lentoliikenteen pysähtyä 1 kuukaudessa nyt 4 vuotta mennyt
Putin kuolee pian... sanottiin vuonna 2022...
Hienosti osasit taas ripuloitua tänne.