Uimataito koitui taas kohtaloksi
Uimaan lähtenyt mies on hukkunut Haminassa lauantai-iltana, tiedottaa Kaakkois-Suomen poliisilaitos.
Poliisi sai tehtävän Haminaan kello 18.30 lauantai-iltana. Miehen kanssa samaan seurueeseen kuulunut henkilö oli huolestunut, kun uimaan lähtenyttä miestä ei hetken päästä näkynyt missään, ja ilmoitti asiasta hätäkeskukseen.
Pitäkää uimataitoisista ystävinne huolta varsinkin näin kesäaikaan!
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ollut niitä lemmikkejä...
Jos on äkkisyvä ranta niin siinä pitää olla somalinkielinen kyltti 'mene uimaan niin kelatuet nousevat'. Tässä on miljoonien säästöpotentiaali erilaisissa tuissa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ollut niitä lemmikkejä...
Irtoaako lemmikeistä jotakin mikä saastuttaa veden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ollut niitä lemmikkejä...
Jos on äkkisyvä ranta niin siinä pitää olla somalinkielinen kyltti 'mene uimaan niin kelatuet nousevat'. Tässä on miljoonien säästöpotentiaali erilaisissa tuissa.
Somppuhan ryntäisi veteen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ollut niitä lemmikkejä...
Irtoaako lemmikeistä jotakin mikä saastuttaa veden?
Kyllä... varsinkin elävistä.
Missä oli miehen uimapoiju? Ihmetyttää tällainen seurue, jossa turvallisuussäännöt ovat ihan retuperällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ollut niitä lemmikkejä...
Irtoaako lemmikeistä jotakin mikä saastuttaa veden?
Yleensä Itä-Helsingin rannat ovat täynnä ulosteperäisiä bakteereja.
Onneksi ei ollut niitä lemmikkejä...