Pään magneettihoito
Onko kellään kokemusta? Olen syönyt pitkään masennuslääkettä. Haluaisin päästä siitä eroon.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi myös toistuvan masennuksen vuoksi. Kertokaa kokemuksia. Olen kuullut hyvää palautetta tuota hoitoa saaneilta.
Netistä olen lukenut, että auttaa lääkeresistenttiin masennukseen hyvin tuloksin. Olisi kiva kuulla kokemuksia ihmisiltä, joille tehty tuo ja ovat käyttäneet pitkään lääkkeitä.
Minä kävin pään magneettikuvassa. En tiedä, mitä lie etsivät, mutta Ei ne ainakaan sitä etsineet, minkä löysivät.
Täältä vauvalta löytyy kirjoitus, että joku hoidettu on saanut hallusinaatioita. Jään pinnalla on leijunut mm. mustia kuutiolta.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin pään magneettikuvassa. En tiedä, mitä lie etsivät, mutta Ei ne ainakaan sitä etsineet, minkä löysivät.
Magneettihoito masennukseen jne. Kysyin siitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin pään magneettikuvassa. En tiedä, mitä lie etsivät, mutta Ei ne ainakaan sitä etsineet, minkä löysivät.
Jatkan: Toistuva masennus minullakin. Siihen liittyviin oireisiin jotenkin liittyi se kuvantaminen. Mutta se, mitä löytyi, ei liity aivotoimintan.
Maksaa noin 8000 €, joten olisi kiva saada vastetta rahoille :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin pään magneettikuvassa. En tiedä, mitä lie etsivät, mutta Ei ne ainakaan sitä etsineet, minkä löysivät.
Jatkan: Toistuva masennus minullakin. Siihen liittyviin oireisiin jotenkin liittyi se kuvantaminen. Mutta se, mitä löytyi, ei liity aivotoimintan.
Hoitoon kuuluu ensin pään viipalekuvaus. Magneettistimulaatio tulee osua millilleen oikeaan kohtaan.
Jos saisin puolitettua masennuslääkkeet, niin se olisi jo paljon.
Ja huom! Nyt ei puhuta sähköhoidosta vaan nimenomaan magneettihoidosta, "myssyhoidoksikin" kutsutusta. Ei kai siitä saa hallusinaatioita?
Sähköhoito on tehokkaampi. Siitä mulla kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Ja huom! Nyt ei puhuta sähköhoidosta vaan nimenomaan magneettihoidosta, "myssyhoidoksikin" kutsutusta. Ei kai siitä saa hallusinaatioita?
Googlesta löytyy kirjoitus. Joku varoitti hallusinaatioista. Aivokuoren ohjataan sähkövirtaa. Kai sitä voi kaikkea tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Sähköhoito on tehokkaampi. Siitä mulla kokemus.
Sähköhoito aiheuttaa muistinmenetystä.
Hussissa annetaan tuota magneettihoitoa myöskin. Mutta pitää olla varmaan hyvin sairas, että saa lähetteen.
Vierailija kirjoitti:
Sähköhoito on tehokkaampi. Siitä mulla kokemus.
Yhdellä tutulla ei lääkkeet toimineet, joten sai sähköhoitoa. Oliko sulla sama?
Eipä siitä mitään apua ollut, kävin siinä aikanaan kun olin ECT-jonossa. 24 kertaa sähköä enkä minä vieläkään ole kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä siitä mitään apua ollut, kävin siinä aikanaan kun olin ECT-jonossa. 24 kertaa sähköä enkä minä vieläkään ole kunnossa.
Eli kannattaisi panostaa ennemmin terapiaan. Osa tosiaan pitää magneettihoitoa uskomushoitona.
Magneettistimulaatiosta hyviä tuloksia myös kroonisen kivun hoidossa.
Masennukseen ainakin tutkimusten mukaan vaikuttaa hyvin, saa yksityisellä ja useissa yliopistosairaaloissa, kannattaa perehtyä tmrs-hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköhoito on tehokkaampi. Siitä mulla kokemus.
Yhdellä tutulla ei lääkkeet toimineet, joten sai sähköhoitoa. Oliko sulla sama?
Kyllä. Sähköhoito auttoi mutta vain lyhytaikaisesti. Sain myös muistihäiriöitä.
Minua kiinnostaisi myös toistuvan masennuksen vuoksi. Kertokaa kokemuksia. Olen kuullut hyvää palautetta tuota hoitoa saaneilta.