Mutta missä on Päivi Räsänen? PRIDE-viikko eikä mitään näy, ei kuulu...!
Korkein oikeushan linjasi, että Räsäsen Raamattu-twiitti oli lain sallima (se tuomio tuli ihan muusta tekstistä). Eli ihan KKO:n lupa olisi saarnata nyt. Mutta ei pihahdustakaan.Ihan ikävä on.
Kommentit (5)
Päiviä kyllä muistettiin marssilla, oli naaman kuva banderollissa. 😂
Varmaan harmittaa kun ei ole sallinut itselleen lesboutta.
Vierailija kirjoitti:
Päivi on ilmeisesti todennut ettei tuollaista hullujen joukkoa vastaan kannata yksin enää taistella.
Päkä ja prideväki ovat kyllä saman kolikon kaksi eri puolta. Molemmat sekaisin omalla tavallaan.
En tiiä eikä kiinnosta. Mietin vain mistä tuollainen fanaattinen into puuttua toisten ihmisten elämään kumpuaa.
Se ei ole tervettä vaan hyvin hyvin sairasta.
Kuvittelevatko nämä uskikset olevansa Jumalan hommissa kaitsemassa pakanoita vai mikä heitä riivaa?
Miksi ei vaan voi antaa ihmiset elää kuten haluavat niin kauan kuin eivät satuta toisia? Jumala sitten aikonaa tuomitsee kunkin, ei Päkä tai muut uskistollerot.
Ihme kontrollinhaluisia Golgatan Olgia. En arvosta.
Päivi on ilmeisesti todennut ettei tuollaista hullujen joukkoa vastaan kannata yksin enää taistella.