Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mutta missä on Päivi Räsänen? PRIDE-viikko eikä mitään näy, ei kuulu...!

Vierailija
27.06.2026 |

Korkein oikeushan linjasi, että Räsäsen Raamattu-twiitti oli lain sallima (se tuomio tuli ihan muusta tekstistä). Eli ihan KKO:n lupa olisi saarnata nyt. Mutta ei pihahdustakaan.Ihan ikävä on.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi on ilmeisesti todennut ettei tuollaista hullujen joukkoa vastaan kannata yksin enää taistella.

Vierailija
2/5 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiviä kyllä muistettiin marssilla, oli naaman kuva banderollissa. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan harmittaa kun ei ole sallinut itselleen lesboutta.

Vierailija
4/5 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivi on ilmeisesti todennut ettei tuollaista hullujen joukkoa vastaan kannata yksin enää taistella.

Päkä ja prideväki ovat kyllä saman kolikon kaksi eri puolta. Molemmat sekaisin omalla tavallaan.

Vierailija
5/5 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä eikä kiinnosta. Mietin vain mistä tuollainen fanaattinen into puuttua toisten ihmisten elämään kumpuaa.

Se ei ole tervettä vaan hyvin hyvin sairasta.

Kuvittelevatko nämä uskikset olevansa Jumalan hommissa kaitsemassa pakanoita vai mikä heitä riivaa?

Miksi ei vaan voi antaa ihmiset elää kuten haluavat niin kauan kuin eivät satuta toisia? Jumala  sitten aikonaa tuomitsee kunkin, ei Päkä tai muut uskistollerot.

Ihme kontrollinhaluisia Golgatan Olgia. En arvosta.