Outo keittiöjärjestely
Kuka keksi laittaa uusissa keittiöissä veitset ja haarukat kahden vetolaatikon taakse?
Kommentit (6)
Vetolaatikoiden taakse?
Tarkoitatko ettei aterimet ole ylimmässä vetolaatikossa vaan kahden vetolaatikon alla, eli kolmas ylhäältä lukien.
Vierailija kirjoitti:
Vetolaatikoiden taakse?
Tarkoitatko ettei aterimet ole ylimmässä vetolaatikossa vaan kahden vetolaatikon alla, eli kolmas ylhäältä lukien.
Siis ensin vedetään 50 cm korkea laatikko tason alta. Sen takana yläreunassa on toinen 10 cm korkea vetolaatikko aterimille.
Nämä hankalat tuplat ovat aika yleisiä viimeisen 10 vuoden aikana uusissa keittiöissä.
Itse en laittaisi aterimia kahden vedon taakse. Ilmeisesti nätimpää, kun näkyy vain yksi kahva, jonka takana lisäkahvoja.
Voihan siihen itse asentaa pitkän laatikon päällimmäiseksi, niin useammin tarvittavat aterimet olisivat helposti tarjolla.
Nakkaa mäkeen se pikkulaatikko ja heittele atraimet johonkin isoon vaan.
Taiteellisesti lahjakas sisustaja.