Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt pää tuntuu hajoavan koko päivän netissä ja sisällä olemisesta

Vierailija
27.06.2026 |

Kestääkö muut tällaista ihan hyvin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis kesäpäivä meni sinulla hukkaan.

Vierailija
2/19 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Huomenna sitten runsaasti ulkoilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis kesäpäivä meni sinulla hukkaan.

Kiitos, olin menkkakivuissa ja pelkkä ajatus toisten ihmisten läsnäolosta ärsytti.

Vierailija
4/19 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että pääsin viimeinkin nettiin. Koko päivä mennyt (ulkona) siskon lapsien kanssa leikkiessä. Ihan ok, mutta ei vaan aina jaksa.

 

Näin täälläpäin. 

 

- Mina.

Vierailija
5/19 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis kesäpäivä meni sinulla hukkaan.

Kiitos, olin menkkakivuissa ja pelkkä ajatus toisten ihmisten läsnäolosta ärsytti.

Mikä sinua esti edes lyhyellä kävelyllä käymästä?

Vierailija
6/19 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis kesäpäivä meni sinulla hukkaan.

Kiitos, olin menkkakivuissa ja pelkkä ajatus toisten ihmisten läsnäolosta ärsytti.

Mikä sinua esti edes lyhyellä kävelyllä käymästä?

Kävin kyllä lyhyellä kävelyllä ja kohta lähden kauppaan vielä. Ei se hirveästi tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestä. Mutta kipujen vuoksi oikein mikään muu ei nyt onnistu. Netti täynnä ilkeitä ihmisiä ja tää kuraviemärissä sukeltelu alkaa väistämättä vaikuttaa mielialaan. 

Vierailija
8/19 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde nyt ulos. Ei se pää siitä tokene, että kerrot asian netissä. Tai siis totta kai saat kertoa, en sitä sano, mutta nyt kun olet sanonut, niin lähde kävelylle. Se auttaa kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan miehiä! 

He ovat sikoja!

Vierailija
10/19 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde nyt ulos. Ei se pää siitä tokene, että kerrot asian netissä. Tai siis totta kai saat kertoa, en sitä sano, mutta nyt kun olet sanonut, niin lähde kävelylle. Se auttaa kyllä.

En kävele samaa rataa ympäri koko päivää enkä mene metsään itikoiden ja punkkien saalistettavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kestänyt yli puoli vuosikymmentä. Jos vain voittaisi lotossa, voisin jatkaa näin kuolemaani saakka.

Vierailija
12/19 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan älyttömän tylsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tulee päänsärky ja mökkihöperöksi. Sen takia menenkin ulos ja päätän että huomenna on netitön päivä. Saas nähdä onnistuuko tavoite.

Vierailija
14/19 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii kauppaa, pihaan, parvekkeelle tai ulos. Paitsi jos muu este.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa menkkakipuihin nimenomaan liikkeelle lähtö, kävely. Vaikka ei tee mieli niin parempi olo siitä aina jää kuin netissä roikkumisesta. Nyt vielä ainakin meidän osio kaupungista on hiljainen kun ihmiset ovat maalla. Metsään pääsee kuitenki muutaman sadan metrin päästä kotiovelta. Meillä menee leveä hiekkatie jossa ei ole punikeista pelkoa eikö hyttysetkään ehdi syödä kun kävelee. 

Vierailija
16/19 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyis ole koko päivää sisällä, Aina on päästävä liikkeelle. Tänään oon töiden jälkeen pyöräillyt rantaan, uin ja kävin kirjastossa. Oli vieläpä ilmaista huvia.

Vierailija
17/19 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menin ulos ja ärsyttää ihan suunnattomasti kadulla kävelevät ihmiset!!!!!! Mitä tässä voi tehdä, kun ei siedä mitään.

Vierailija
18/19 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyis ole koko päivää sisällä, Aina on päästävä liikkeelle. Tänään oon töiden jälkeen pyöräillyt rantaan, uin ja kävin kirjastossa. Oli vieläpä ilmaista huvia.

Kun vaan olisi polkupyörä! Ap

Vierailija
19/19 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kävisinkö illalla ulkona vain en? Ihan fifti - siksti fiilikset. Nooh ehtii vielä hetken miettiä.