Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja nainen ovat saman tasoisia silloin, kun molemmat saavat parisuhteesta yhtä paljon hyvää

Vierailija
27.06.2026 |

Otsikossa oleellinen. 

Täällä jotkut valittavat, että naisten rima on liian korkealla. Mutta eihän kenenkään tule alkaa suhteeseen josta ei saa hyvää elämäänsä. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja nainen eivät ole koskaan biologisesti tasavertaisia. 1 mies voi siittää 20 000 naista eikä yhdenkään naisen tarvitse ryhtyä s eksiorjuuteen miehelle.

Vierailija
2/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoreetikkojen tulisi ymmärtää, että naiselle ei riitä se, että mies vain näyttää kivalta. Se on pieni bonus kaiken muun paljon tärkeämmän asian joukossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ja nainen eivät ole koskaan biologisesti tasavertaisia. 1 mies voi siittää 20 000 naista eikä yhdenkään naisen tarvitse ryhtyä s eksiorjuuteen miehelle.

Eikä tarvikaan. Sen miehen vain tulee tuoda niin paljon hyvää naisen elämään, että elämä hänen kanssaan kiinnostaa. 

Vierailija
4/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies saa nautintoa naisen kauneudesta, niin kyllä sen miehenkin pitää pystyä tuomaan yhtälailla nautintoa sen naisen elämään. 

Vierailija
5/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exceltaulukko auttaa asiassa.

Vierailija
6/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exceltaulukko auttaa asiassa.

Sellainen toki voi auttaa, ja on helppokin tehdä. 

Mieheni rakastaa minua [x] 

Minä rakastan miestäni [x] 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi