Lue keskustelun säännöt.
Oletko sinä käynyt etelänlomalla varaamassa aurinkotuolin altaalta pyyhkeellä ja poistunut aamiaiselle tms?
27.06.2026 |
Miten olisit reagoinut jos pyyhkeesi olisi siirretty pois ja paikka olisi "viety"?
Kommentit (5)
En, vuokraan aina villan jossa on oma uima-allas. Problem solved.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ole. Niissä hotelleissa, missä olen ollut, on ihan omat aurinkotuolit jokaiselle, ei tarvitse varata.
Jätän likaiset kalsarit jarruraitoineen tuolille, kukaan ei halua niihin koskea eikä ottaa käyttöön sitä tuolia. Takuuvarma konsti.
En nyt muista että olenko tehnyt noin, mutta ei se mikään loman päätarkoitus ainakaan ole ollut. Että käynpä tässä vähän etelässä varaamassa aurinkotuoleja
^