Lue keskustelun säännöt.
Miksei aina ekana ajatella syyksi hormoneja kun puhutaan miesten ja naisten eroista?
27.06.2026 |
Koska kromojen lisäksi sehän se ero sukupuolten välillä on ja jos haluaa vaikka yrittää vaihtaa sukupuoltaan, tehdään sekin juuri hormoneilla.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksi?