Itkin vahingossa seksin jälkeen
Olin vuosia huonossa parisuhteessa jossa oli seksiä mutta vain miehen tyydytykseen. Erottiin ja olin sängyssä miehen kanssa jonka tapasin baarissa. Seksi oli todella hyvää ja sain ekaa kertaa itse miehen kanssa. Välittömästi kun olin saanut niin aloin itkemään. Se oli tosi noloa mutta mies onneksi vaan oli siinä ja sanoi ei haittaa ja halasi. Mutta mitä hittoa? Oonko mä ihan rikki. En todella tiedä miksi itkin.
Kommentit (12)
Ei ku just ihanaa. Se on miehelle paras palkinto et saa tarjottua leidille jotain niin hyvää et se liikuttuu. Vaadi itelles aina parasta ja nauti tästä kesäst.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun mies ois ottanu lusikkaan, ja hivuttanut munansa kakkoseen.
Ja taas kakkosen haistelia paikalla.
Silloinen tyttöystävä nykyinen vaimo alkoi myös kerran itkeä seksin jälkeen, oli ensimmäisiä seksikertoja yhdessä. Ei se oikeen osannut sanoa miksi itketti, jotenkin vaan oli kuulemma niin hyvä ja turvallinen olo.
Vierailija kirjoitti:
Silloinen tyttöystävä nykyinen vaimo alkoi myös kerran itkeä seksin jälkeen, oli ensimmäisiä seksikertoja yhdessä. Ei se oikeen osannut sanoa miksi itketti, jotenkin vaan oli kuulemma niin hyvä ja turvallinen olo.
Kiitos vastauksesta
Kaipa siinä jotain syvää tunnepuolen juttua laukesi ja vapautui. Hieno homma!
Itkevä nainen on väärästä päästä märkä!
Kyselläänhän sitä laulussakin että itkisitkö onnesta jos... Olen itsekin tuon pari kertaa kokenut exän kanssa, kun tunneyhteys oli vahva ja hyvän olon tunne tuli niin voimakkaana... Toivottavasti vielä joskus saa sellaista seksiä
Vierailija kirjoitti:
Silloinen tyttöystävä nykyinen vaimo alkoi myös kerran itkeä seksin jälkeen, oli ensimmäisiä seksikertoja yhdessä. Ei se oikeen osannut sanoa miksi itketti, jotenkin vaan oli kuulemma niin hyvä ja turvallinen olo.
Vaimoni kanssa on myös käynyt niin että suudellessa tuntuu että lähtee jalat alta ja tunne on ollut molemminpuoleinen. En muista että näin olisi käynyt ikinä kenenkään muun kanssa eikä vaimonikaan ole ennen moista kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloinen tyttöystävä nykyinen vaimo alkoi myös kerran itkeä seksin jälkeen, oli ensimmäisiä seksikertoja yhdessä. Ei se oikeen osannut sanoa miksi itketti, jotenkin vaan oli kuulemma niin hyvä ja turvallinen olo.
Vaimoni kanssa on myös käynyt niin että suudellessa tuntuu että lähtee jalat alta ja tunne on ollut molemminpuoleinen. En muista että näin olisi käynyt ikinä kenenkään muun kanssa eikä vaimonikaan ole ennen moista kokenut.
Kaippa me sovimme toisillemme ja toisiimme.
Vierailija kirjoitti:
Itkevä nainen on väärästä päästä märkä!
Sulla tuo naisen anatomia ei ole mennyt perille. Ei se toimi kuten kaljatölkki. Tölkissä kalja virtaa aukosta kun tölkkiä kallistaa ja pohjalle muodostuu ilmatila eli pohja kuivaa. Oikein onnellinen nainen on märkä molemmista päistä.
Vielä kun mies ois ottanu lusikkaan, ja hivuttanut munansa kakkoseen.