Lue keskustelun säännöt.
Tekoälyn hyödyllisyydestä
27.06.2026 |
Olen nyt kysellyt tekoälyltä monista itseäni kiinnostavista asioista, esim. joistakin ihmissuhteissa kokemistani ongelmista. Myös siitä, miten pitäisi suhtautua siihen, kun toimin väitelleenä kahden tieteenalan välissä, enkä saa kummaltakaan toivomaani arvostusta. Tämä on ollut aika stressaavaa. Jaksan vielä kirjoittaa tieteellisiä artikkeleita ja tarjota niitä julkaistavaksi, mutten tiedä, kauanko - palaute on ollut olematonta. Olen ällistynyt, kuinka hyviä vastauksia saan tekoälyltä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla