Joisko humalan vai ei siinäpä pulma.
Onhan nyt lämmin päiväkin ja ei ole muuta tekemistä.
Kommentit (11)
Yrität vain saada alitajuisesti muilta luvan juomiseesi. Ulkoistat vastuuta omasta juomisestasi muille.
Kyllähän sitä aina yhden saa ottaa - niinpä niin!
Vierailija kirjoitti:
juokse mieluummin kalliolta alas
Sinun kaltaisilta tarvitsemme kasvokuvan. Näytä se meille.
Älä yritä ulkoistaa vastuutasi palstalle, juot kuitenkin. Illalla tulet sitten laskukännissä tänne märisemään ja itkemään sitä sun tätä.
Mä otan vähän seitinohut ja yläpilvee. Mitä muutakaan yksin rakkauden tuskasta vääntelevä mies voi tehdä?
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juokse mieluummin kalliolta alas
Sinun kaltaisilta tarvitsemme kasvokuvan. Näytä se meille.
Oletko nyt tyytyväinen?
Jos oot kiikun kaakun, niin oikea ratkaisu on aina juoda humala.
Ei kannata. Menee nätti päivä hukkaan.