Mökillä kännissä.
Kommentit (12)
Ryhmää pilata kaunis kesäpäivä kännillä.
Vierailija kirjoitti:
Älä satuta ittees.
Eräs tyyppi kaatu ja mursi nilkkansa, ketään ei ajokuntoista ollut että ensiapuun olis päässyt. Ambulanssi piti soittaa paikalle.
Ihan rauhallisesti tässä ollaan ja tää tontti on turvallinen tasamaata.
Tässä mun tontin takapihalla on vanha karppi allas jossa on joskus karppeja uinut. Se pitäisi täyttää maa-aineksella ja olen odotellut sora firmasta soraa että tulisivat täyttämääm kuopan. Melko iso kuoppa se on noin 8 kertaa 6 metrii ja 3 metrii syvä. T; ap
Vierailija kirjoitti:
Tässä mun tontin takapihalla on vanha karppi allas jossa on joskus karppeja uinut. Se pitäisi täyttää maa-aineksella ja olen odotellut sora firmasta soraa että tulisivat täyttämääm kuopan. Melko iso kuoppa se on noin 8 kertaa 6 metrii ja 3 metrii syvä. T; ap
Jaa. Mulla onkin takapihalla Näsijärvi.
Aamulla olin kalassakin eikä ketään muu liikkunut merellä. Kalastin jo 7 aikaan aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Ryhmää pilata kaunis kesäpäivä kännillä.
Sellaista ryhmää tosiaan on.
Vierailija kirjoitti:
Tässä mun tontin takapihalla on vanha karppi allas jossa on joskus karppeja uinut. Se pitäisi täyttää maa-aineksella ja olen odotellut sora firmasta soraa että tulisivat täyttämääm kuopan. Melko iso kuoppa se on noin 8 kertaa 6 metrii ja 3 metrii syvä. T; ap
Miksi et pidä pikku lampena mökillä? Ei siihen pakko ole karppeja laittaa. Erilaisia vesikasveja ympärille.
En siis itse täyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä mun tontin takapihalla on vanha karppi allas jossa on joskus karppeja uinut. Se pitäisi täyttää maa-aineksella ja olen odotellut sora firmasta soraa että tulisivat täyttämääm kuopan. Melko iso kuoppa se on noin 8 kertaa 6 metrii ja 3 metrii syvä. T; ap
Miksi et pidä pikku lampena mökillä? Ei siihen pakko ole karppeja laittaa. Erilaisia vesikasveja ympärille.
En siis itse täyttäisi.
Se on jo kuivunut ettei siinä vettäkään juuri ole. Teen siitä parkkipaikan ja siihen viereen tulee varastorakennus.
Kännissä on kivaa. Ei sitä muutakaan tekemistä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä mun tontin takapihalla on vanha karppi allas jossa on joskus karppeja uinut. Se pitäisi täyttää maa-aineksella ja olen odotellut sora firmasta soraa että tulisivat täyttämääm kuopan. Melko iso kuoppa se on noin 8 kertaa 6 metrii ja 3 metrii syvä. T; ap
Miksi et pidä pikku lampena mökillä? Ei siihen pakko ole karppeja laittaa. Erilaisia vesikasveja ympärille.
En siis itse täyttäisi.Se on jo kuivunut ettei siinä vettäkään juuri ole. Teen siitä parkkipaikan ja siihen viereen tulee varastorakennus.
Kuulostaa kotoisalta.
Älä satuta ittees.
Eräs tyyppi kaatu ja mursi nilkkansa, ketään ei ajokuntoista ollut että ensiapuun olis päässyt. Ambulanssi piti soittaa paikalle.