Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään Haltialan tilalle. Ostan All inclusive -rannekkeen!

Vierailija
27.06.2026 |

Tänään Haltialan tilalle. Ostan All inclusive -rannekkeen!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haltialan tila on ilmainen. Ei sinne mitään rannekkeita tarvita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole auki kun les tat on suvi seuroissa

Vierailija
4/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haltialan tila on ilmainen. Ei sinne mitään rannekkeita tarvita. 

Mansikkalippis pitää saada hintaan "59 euroa" tekemisten kanssa

https://www.haltialanmaatila.fi/hinnasto

Vierailija
5/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole auki kun les tat on suvi seuroissa

Hahahah :)

Vierailija
6/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pettyy, kun ei saa kaljaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap pettyy, kun ei saa kaljaa...

Helteellä kalja maistuu. Voiko ottaa pussikaljaa vai ajavatko pois?

Vierailija
8/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kiltti mies ostaa itselleen mansikkarannekkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap pettyy, kun ei saa kaljaa...

Helteellä kalja maistuu. Voiko ottaa pussikaljaa vai ajavatko pois?

Sun pitää mennä pussikaljoinesi kellumaan Vantaanjokeen.

Vierailija
10/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap pettyy, kun ei saa kaljaa...

Helteellä kalja maistuu. Voiko ottaa pussikaljaa vai ajavatko pois?

Sun pitää mennä pussikaljoinesi kellumaan Vantaanjokeen.

Kaljakellunta tapahtuma tänä vuonna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideologian tuputus juomavalintoja hallitsemalla on vain huonoa mainosta ideologialle. Asioimalla paikassa joka kontrolloi asiakkaidensa valintoja hyväksyisin kontrolloinnin. Koska en hyväksy kontrollointia, en asioi kyseisessä paikassa. En edes joisi kaljaa siellä itse. 

Vierailija
12/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus veti viiniä, herra sentään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus veti viiniä, herra sentään.

Oliko alkoholitonta vai kestikö naulitsemisen kivut alkoholin voimalla?

Vierailija
14/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ideologian tuputus juomavalintoja hallitsemalla on vain huonoa mainosta ideologialle. Asioimalla paikassa joka kontrolloi asiakkaidensa valintoja hyväksyisin kontrolloinnin. Koska en hyväksy kontrollointia, en asioi kyseisessä paikassa. En edes joisi kaljaa siellä itse. 

Voisit itse tyhjentää omat tilisi ja elä pelkällä ilmalla ja ideologialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ideologian tuputus juomavalintoja hallitsemalla on vain huonoa mainosta ideologialle. Asioimalla paikassa joka kontrolloi asiakkaidensa valintoja hyväksyisin kontrolloinnin. Koska en hyväksy kontrollointia, en asioi kyseisessä paikassa. En edes joisi kaljaa siellä itse. 

Voisit itse tyhjentää omat tilisi ja elä pelkällä ilmalla ja ideologialla.

Miksi?

Vierailija
16/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ideologian tuputus juomavalintoja hallitsemalla on vain huonoa mainosta ideologialle. Asioimalla paikassa joka kontrolloi asiakkaidensa valintoja hyväksyisin kontrolloinnin. Koska en hyväksy kontrollointia, en asioi kyseisessä paikassa. En edes joisi kaljaa siellä itse. 

Siellä työllistetään niin paljon nuoria, että annoskeluluvat ei oikein sovi siihenkään hyvin yhteen. 

 

Toisaalta yrittäjä on yrittäjä, saa tarjota dellaista palvelua kuin itselle sopii. Tuskim tarkoituksena on hillitö kenenkään juomista. Eihän se ollut kuin "yksi huurteinen pyörälenkillä". Luulisi että olisi parempiakin kohteita alkoholin rajoittamiselle.

 

Tietysti jokainen valitsee itse, mihin rahansa vie. 

Vierailija
17/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus veti viiniä, herra sentään.

Etkö tiedä mistä alkoholiton elämäntapa lestadiolaisilla tulee? ota selvää. 

 

On nähty paremmaksi olla ilman, ja sellainen elämäntapa periytyy ja kantaa ihan hyvin. Uskonto tulee siinä rinnalla.

Vierailija
18/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus veti viiniä, herra sentään.

Etkö tiedä mistä alkoholiton elämäntapa lestadiolaisilla tulee? ota selvää. 

 

On nähty paremmaksi olla ilman, ja sellainen elämäntapa periytyy ja kantaa ihan hyvin. Uskonto tulee siinä rinnalla.

Juovat jotkut alkoholia, tekevät sen kuitenkin salaa

Vierailija
19/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et fantasioi yhtymisestä eläimiin

Vierailija
20/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus veti viiniä, herra sentään.

Etkö tiedä mistä alkoholiton elämäntapa lestadiolaisilla tulee? ota selvää. 

 

On nähty paremmaksi olla ilman, ja sellainen elämäntapa periytyy ja kantaa ihan hyvin. Uskonto tulee siinä rinnalla.

Tupakointi on sen sijaan hyvin yleistä tuossa porukassa. Logiikka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi