Lue keskustelun säännöt.
Pelottaavaa jos Suomen johtavat virkamiehet ja poliitikot eivät tajua tekoälyn toimintaperiaatteita ja käytön rajoituksia!
Kommentit (3)
Ja kun koko AIta ei ole edes olemassa. On vaan LLM. Osaa arpoa todennäköisimmän seuraavan sanan eikä mitään muuta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toi nyt oli sellainen ajastaan jäljessä olevan lähes eläkeläisen aivopieru.
Samaa mietin. Kun meille kuitenkin keväällä kuntatyönantajan opastuksessa erikseen kiellettiin käyttämästä AIta päätöksenteossa, eikä sinne saa henkilötietoja syöttää ikinä, ja tekstiä ei kopioida suoraan päätöksiin.
Sitten joku kokoomuspetteri keksii että koko julkinen sektori voisi korvaantua AIlla 😬 ehkä petteri lintsasi tämän AI koulutuksen.