Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko huono juttu
26.06.2026 |
Jos pieni lapsi luulee olevansa kaikessa hyvä? Menee kouluun ja siellä toteaa, ettei olekaan kuin yhdessä aineessa oikeasti hyvä.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En tiedä. Ainakin omat vanhempani pitivät huolen, että tunne siutä, että kuvittelisin olevani miita parempi jossain oli tunne, jota tuli äkkiä karistaa pois mielestä.
Jenkeissä asuessani taas kaikk ympärilläni tuntui okevansai oli jotainnihan päinvastaista. Kaikki olivat aina superia mahtaavavaa parhainta, extra superia jne
Ehkä joku kohtuus olisi hyvä juttu mutta vaikuttaa silke, että ääritapaukset kasvaa mutta merkittävin ja osaavin ei edelleenkään ole aina se joka siitä eniten pitää ääntä.