Mistä leensä varaat hotellin?
Kommentit (10)
Menen suoraan hotellin respaan ja varaan siitä huoneen
Vierailija kirjoitti:
Menen suoraan hotellin respaan ja varaan siitä huoneen
Mitä jos on suosittu ulkomainen kohde ja kaikki hyvät hotellit on jo täynnä?
Ei aavistustakaan. Työnantaja hoitaa varaukset. Vapaa-ajalla ei tule liiemmin yövyttyä hotelleissa.
Suoraan hotellin sivuilta. Tyytyväinen olen ollut, kun luen arvostelut etukäteen. Joskus on sattunut hotellin huonoin huone ja siitä olen antanut palautetta. Eipä siihen maailma kuitenkaan kaadu.
Ajoissa pitää varata, jotta haluamansa saa. Yleensä kesän hotellivaraukset teen maaliskuun aikana.
GBT Neolla. Sapiskaa tulee jos varaa jostain muualta vaikka hinta olisi huomattavasta edullisempi.
Vierailija kirjoitti:
Ei aavistustakaan. Työnantaja hoitaa varaukset. Vapaa-ajalla ei tule liiemmin yövyttyä hotelleissa.
Onhan sinulla aavistus? Et mistään.
Yleensä booking.com. Sieltä olen saanut halvemmalla kuin suoraan hotellista.
Kerran varasin suoraan hotellin tiskiltä
ja sen jälkeen huomasin, että Bookingista olisin saanut edullisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä booking.com. Sieltä olen saanut halvemmalla kuin suoraan hotellista.
Kerran varasin suoraan hotellin tiskiltä
ja sen jälkeen huomasin, että Bookingista olisin saanut edullisemmin.
Mua huolettaa kun bookingilla on ollut jotain maksutietojen vuotamista.
-ei ap
Suoraan hotellin omilta sivuilta tai soittamalla, aina. Ensin katson mitä maksaisi varauspalveluissa ja pyydän hotellia tarjoamaan edullisemman hinnan jos ei ole heti halvempi. Yleensä ei tarvitse edes pyytää.