Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko tehnyt lapsia siksi, että saisit olla kotona

Vierailija
25.06.2026 |

koska inhoat työtäsi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvin sairas tai lapsi.   Eikö hävetä olla tyhmä.

Vierailija
2/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hankkinut lapsia koska se kuuluu elämään ja on hauskaa. 

Vierailija
4/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä jättänyt lapset tekemättä, koska olet itsekäs, laiska ja mukavuudenhaluinen?

Vierailija
5/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla harvinaisen lyhytnäköinen, jos kokee vuoden työttömyyden korvaavan seuraavaan 18 vuoden ympärivuorokautisen työn.

Vierailija
6/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli yksi motivoiva tekijä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta olen antanut itseni ymmärtää että jotkut tosiaan hankkivat lapsia "saadakseen tauon työelämästä". Minusta se on käsittämäröntä, mutta toisaalta viihdyn työssäni. Jos olisi työympäristössä isoja haasteita, voisin itsekin ajatua tuohon. Yksi lapsi siis löytyy, mutta ei työn välttelyn takia.

Vierailija
8/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana.

Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.

Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään. Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän suhteen elämässään ja kärsivät yksinäisyydestä lapsivihan takia.

Mummoiässä koiran ulkoiluttaminen sateella ja viinin lipittely voi tuntua tyhjältä kun muilla on jälkikasvua ja lastenlapsia.

Niin hyvin sanottu. Onneksi tein lapsia, kaikkiaan kolme. Nyt teini-iässä ovat mahtavaa seuraa, olen ikionnellinen heistä!