Siirtyykö Joakim Vigelius taas liittymämyyjäksi jos ei tule kevään vaaleissa valituksi eduskuntaan??
Kommentit (22)
Kortistoon viitteloimaan että missä niitä työpaikkoja 😂
Ei kait poloisella muutakaan mahdollisuutta.
Mikopoika takaisin lateksinlevittäjäksi.
Sopisi enemmän jonkun bensa-aseman kassalle myymään halpaa bensaa..
Mestari saa Scriptojaan kirjoitella yötä päivää jos meinaa ruokkoistansa selvitä.
Keskipakosarjakin joutaa hautausmailla käyskennellä.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ryhtyy sopeutumiseläkkeelle.
Ei taida olla oikeutettu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ryhtyy sopeutumiseläkkeelle.
Luulen että pääsee hyväpalkkaiseen työhön lobbariksi.
No lue nyt eka itsesi yhteiskuntatieteiden kandiksi ja kysy sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ryhtyy sopeutumiseläkkeelle.
Ei taida olla oikeutettu siihen.
Ei ole Suvi Linden eläkkeitä enää.
Sitä en osaa sanoa, mutta Joakim sai viime vaaleissa yli 10 00 ääntä, mikä on tosi kova ensikertalaiselle. Tältä pohjalta uusii paikkansa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ryhtyy sopeutumiseläkkeelle.
Luulen että pääsee hyväpalkkaiseen työhön lobbariksi.
Kuka palkkaa Suomessa ketään persua tämän katastrofin jälkeen?
Korkeintaan Venäjällä Kremlin trollitehdas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ryhtyy sopeutumiseläkkeelle.
Luulen että pääsee hyväpalkkaiseen työhön lobbariksi.
Hohohohhoomostelua ku lobbaa.
Vierailija kirjoitti:
Vain Mestari tietää.
PanoMestarihan panee aina paljaalla.
Vierailija kirjoitti:
Sopisi enemmän jonkun bensa-aseman kassalle myymään halpaa bensaa..
Olisko siellä sitä euron pentsiiniä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ryhtyy sopeutumiseläkkeelle.
Luulen että pääsee hyväpalkkaiseen työhön lobbariksi.
Kuka palkkaa Suomessa ketään persua tämän katastrofin jälkeen?
Korkeintaan Venäjällä Kremlin trollitehdas.
Sinne vaan Anon naapuriin koko Persukööri.Persujen Onnenmaahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ryhtyy sopeutumiseläkkeelle.
Luulen että pääsee hyväpalkkaiseen työhön lobbariksi.
Ehkä jonnekin järjestöön, vaikka setaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikopoika takaisin lateksinlevittäjäksi.
Niinpä. Se lapsukainen levitti tarpeeksi paskaa eduskunnassa. Dumbo.
Luultavasti ryhtyy sopeutumiseläkkeelle.