Hallitus on poliittisen käyttöikänsä päässä
Käsillä olevassa kriisissä ei ole kyse enää sote-järjestöjen Stea-avustuksista vaan hallitusvallasta ja Orpon uskottavuudesta.
Rydman päätti uusista avustuskriteereistä ja toi ne julkisuuteen ilman virkavalmistelua ja neuvottelua hallituskumppaneiden kanssa.
Taistelu järjestöjen avustuksista siirtää huomion pois hallituksen talouspolitiikan seurauksista. Stea-avustukset kuuluvat niihin identiteetti-, maa hanmuutto- ja arvokysymyksiin, joilla perussuomalaiset ovat perinteisesti yrittäneet saada kannattajansa liikkeelle. (HS)
Kommentit (14)
Yksikään puolue ei ole jättämässä hallitusta ja hallituksella on edelleen eduskunnan enemmistön tuki, joten riemusi on ennenaikainen.
Ei enää pitkä aika, kun on uudet vaalit ja rahahanat avataan taas.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse hallituksesta vaan Suomesta.
Suomen valtiosta on tullut kansalaisilleen haitallinen entiteetti.
Ei, vaan orvon kaihukabinetti on haitaksi valtiolle. On maksanut Suomelle miljardeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse hallituksesta vaan Suomesta.
Suomen valtiosta on tullut kansalaisilleen haitallinen entiteetti.
Ei, vaan orvon kaihukabinetti on haitaksi valtiolle. On maksanut Suomelle miljardeja.
Edellisen kauhukabinetin päällikön tekstiviestit on maksaneet melkein 10 miljardia per vuosi.
Homma alkaa pahasti olla kuin romahtavasta Neuvostoliitosta, jossa parhaan elämän saavutti julkisen sektorin viranhaltijat.
Vierailija kirjoitti:
Ei enää pitkä aika, kun on uudet vaalit ja rahahanat avataan taas.
Meinaatko että suomen hallitus päättää paljonko se saa EKP:n velkarahoitusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse hallituksesta vaan Suomesta.
Suomen valtiosta on tullut kansalaisilleen haitallinen entiteetti.
Ei, vaan orvon kaihukabinetti on haitaksi valtiolle. On maksanut Suomelle miljardeja.
Edellisen kauhukabinetin päällikön tekstiviestit on maksaneet melkein 10 miljardia per vuosi.
Homma alkaa pahasti olla kuin romahtavasta Neuvostoliitosta, jossa parhaan elämän saavutti julkisen sektorin viranhaltijat.
Oletko jollain lääkityksellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse hallituksesta vaan Suomesta.
Suomen valtiosta on tullut kansalaisilleen haitallinen entiteetti.
Ei, vaan orvon kaihukabinetti on haitaksi valtiolle. On maksanut Suomelle miljardeja.
Edellisen kauhukabinetin päällikön tekstiviestit on maksaneet melkein 10 miljardia per vuosi.
Homma alkaa pahasti olla kuin romahtavasta Neuvostoliitosta, jossa parhaan elämän saavutti julkisen sektorin viranhaltijat.
Oletko jollain lääkityksellä?
Onko sulla jotain järkevää argumenttia vai jankutatko vaan palstan top 5 turhinta jankutusta?
Kirjoitin jo kolme vuotta sitten, että kokoomus vedättää persuja. Ensin ajetaan kokoomuksen lista läpi ja sitten käännetään persuille selkä ja kositaan äänestäjiä. Persut saavat kaataa vaikka hallituksen. Se ei kokoomusta kiinnosta, koska tähtäin on jo ensi vaaleissa ja hallituksessa. Siinä ei persut ole mukana kuitenkaan, joten kokkareet eivät häviäjien kanssa veljeile.
Vielä hyvin aikaa hallituksella tehdä todellinen muutos. Vasemmistosaastan huuto kertoo että ollaan menossa oikeaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse hallituksesta vaan Suomesta.
Suomen valtiosta on tullut kansalaisilleen haitallinen entiteetti.
Ei, vaan orvon kaihukabinetti on haitaksi valtiolle. On maksanut Suomelle miljardeja.
Näin on. Orpon hallitus on tuhonnut Suomen ja sitonut tulevatkin hallitukset velkahelvettiin ja leikkauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse hallituksesta vaan Suomesta.
Suomen valtiosta on tullut kansalaisilleen haitallinen entiteetti.
Ei, vaan orvon kaihukabinetti on haitaksi valtiolle. On maksanut Suomelle miljardeja.
Näin on. Orpon hallitus on tuhonnut Suomen ja sitonut tulevatkin hallitukset velkahelvettiin ja leikkauksiin.
Suomen tuhoaminen aloitettiin, kun lipposen ja vanhasen matokuurin jälkeen Katainen ja Urpilainen alkoivat jakaa kansantalouden jakovaraa velaksi, vaikka talous oli jo kadonnut alta pois 2008 finanssikriisin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse hallituksesta vaan Suomesta.
Suomen valtiosta on tullut kansalaisilleen haitallinen entiteetti.
Ei, vaan orvon kaihukabinetti on haitaksi valtiolle. On maksanut Suomelle miljardeja.
Näin on. Orpon hallitus on tuhonnut Suomen ja sitonut tulevatkin hallitukset velkahelvettiin ja leikkauksiin.
Suomen tuhoaminen aloitettiin, kun lipposen ja vanhasen matokuurin jälkeen Katainen ja Urpilainen alkoivat jakaa kansantalouden jakovaraa velaksi, vaikka talous oli jo kadonnut alta pois 2008 finanssikriisin jälkeen.
Järjestelmällinen tuhoaminen on ollut käynnissä jo vuosikymmeniä ja sitä ovat toteuttaneet SDP, kokoomus ja keskusta. Vakituisena hangaround jäseneneä tietysti RKP.
Kun politiikka on keskittynyt vuosikymmeniä siihen, että kolme samaa päättää asioista joista yksi pitää näennäistaukoa, ollaan rakennettu Suomesta Valkovenäjän tasoinen paskamaa, joka esittää ulospäin maailman parasta, mutta sisältä on joka väli täynnä mätää ja korruptiota.
No vaalit onkin jo tulossa, niin tässä koittaa jokainen taho laittaa syyt kaikesta mahdollisesta toisten niskoille.
Ei ole kyse hallituksesta vaan Suomesta.
Suomen valtiosta on tullut kansalaisilleen haitallinen entiteetti.