Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuva työhakemuksen yhteydessä? Mikä hyöty?
Kommentit (4)
En laittanut kuvaa, sain kutsun haastatteluun ja myös sen työn. - Päällikkönainen
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuvalliset hakemukset jää paremmin mieleen ja saa todennäköisemmin kutsun haastatteluun, varsinkin jos/kun kuva on ystävällisen oloinen.
Tää on ihan peruspsykologiaa.
Onhan se ihan hyvä olla, että näkee minkä näköinen tyyppi siellä hakemuksen takana on.
Alue: Aihe vapaa
Kuva olisi kiva, niin ei kutsu rumiluksia haastatteluun turhaan.