Lue keskustelun säännöt.
AMA: Olen lapsivapaa ja hankkinut vasektomian - mitä haluat tietää velaudesta?
24.06.2026 |
Mitä olet halunnut tietää vapaaehtoisesti lapsettoman elämästä? Nyt voit kysyä.
Kommentit (9)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen vai mies?
Naisille ei tehdä vasektomaa, idiootti.
Asiaa on käsitelty juurta jaksaen monessa ketjussa, ei enää kysyttävää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ap:lle suositan seuraavaksi lobotomiaa niin jää nämä idioottimaiset aloitukset vähemmälle.
Mitä ihmettä se minulle kuuluu tai ikinä kuuluisi?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Milloin hankit sterin? Ennen vai jälkeen nykyisen paskahallituksen päätöksen poistaa se julkiselta?
Kuinka ymmärtäväisiä naiset ovat?
Nosto