Eikö menopaussin aikana saa käydä missään??
Tämä tuli ainakin itselle yllätyksenä. Mutta varauduin jo tilaamalla Apu-lehden ja aloin opetella tekemään makrameita.
Kommentit (13)
Ei missään tapauksessa. Jos lähdet, niin siitä ei sakoilla selviä.
Menopaussi on yhtä kuin viimeiset kuukautiset.
(joo tiedän, että aloitus yritti olla hauska. Ei onnistunut)
Miehillä on andropaussi. Revi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Menopaussi on yhtä kuin viimeiset kuukautiset.
(joo tiedän, että aloitus yritti olla hauska. Ei onnistunut)
Ainoastaan täysi tollo keksii tuollaisen vastauksen: sinä.
Mummotunnelissa saa käydä, jos tussu ei haise pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menopaussi on yhtä kuin viimeiset kuukautiset.
(joo tiedän, että aloitus yritti olla hauska. Ei onnistunut)
Ainoastaan täysi tollo keksii tuollaisen vastauksen: sinä.
Keksii? lääketieteellisesti tarkasteltuna menopaussi tarkoittaa viimeisiä luonnollisia kuukautisia.
Ohis, mutta olen nähnyt Suomessa yhden tien varrella ravintolan/lounaspaikan, jonka nimi on Menopaussi. Ei oikein houkuttele käymään nimensä perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta olen nähnyt Suomessa yhden tien varrella ravintolan/lounaspaikan, jonka nimi on Menopaussi. Ei oikein houkuttele käymään nimensä perusteella.
Oulussa on pelikauppa Pelimies. Ei voisi olla kauempana totuudesta.
Hyi miten tyhmiä muka vitsejä.... Menkää persenenne vaikka hevonveehen.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei tietenkään🙄
Juu juuu 🐖 sikapaska huumoria...
Noup ja sen jälkeenkin vaan kalpena haamuna muiden kalpeiden haamujen kanssa hattu päässä kävellä hiljaa ulkona.
Juu, ei tietenkään🙄