Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orpo lupasi 500 uutta kesätyöpaikkaa valtiolle – virastot: ”Kukaan ei ole vielä aloittanut töitä”

Vierailija
24.06.2026 |

Syy: rahat tulivat myöhässä. Nauroi toimitusjohtaja matkalla pankkiin. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kyllä otettiin kuusi (6) lisää ihan oikeasti.

Vierailija
2/6 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille kyllä otettiin kuusi (6) lisää ihan oikeasti.

Varmaan joku koulu maksaa harjoittelutukena sen minimikorvauksen mikä irtoaa kesäorjille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille kyllä otettiin kuusi (6) lisää ihan oikeasti.

Minne meille? ja kesätöntekijöitäkö?

Vierailija
4/6 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sanonut minkä vuoden kesäksi palkataan.

Vierailija
5/6 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on, että pitäisi laatia työpaikkailmoituksia ja lomat painaa päälle, Ehkä ensi vuonna taas ehtii, kun kesä- ja joululomat on pidetty alta pois. 

Vierailija
6/6 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakos nuorta vasemmiston ay-liike tai muut tuhannet varakkaat järjestöt on palkannut kesätöihin?

Veikkaan että määrä on tasan nolla (puolueaktiivien jälkikasvun ulkopuolelta) jos joku muu ei maksa noiden nuorten palkkoja ja muita kuluja. Vasemmistohan ei omista rahoistaan luovu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän