Orpo lupasi 500 uutta kesätyöpaikkaa valtiolle – virastot: ”Kukaan ei ole vielä aloittanut töitä”
Syy: rahat tulivat myöhässä. Nauroi toimitusjohtaja matkalla pankkiin.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Meille kyllä otettiin kuusi (6) lisää ihan oikeasti.
Varmaan joku koulu maksaa harjoittelutukena sen minimikorvauksen mikä irtoaa kesäorjille.
Vierailija kirjoitti:
Meille kyllä otettiin kuusi (6) lisää ihan oikeasti.
Minne meille? ja kesätöntekijöitäkö?
Ei sanonut minkä vuoden kesäksi palkataan.
Syy on, että pitäisi laatia työpaikkailmoituksia ja lomat painaa päälle, Ehkä ensi vuonna taas ehtii, kun kesä- ja joululomat on pidetty alta pois.
Montakos nuorta vasemmiston ay-liike tai muut tuhannet varakkaat järjestöt on palkannut kesätöihin?
Veikkaan että määrä on tasan nolla (puolueaktiivien jälkikasvun ulkopuolelta) jos joku muu ei maksa noiden nuorten palkkoja ja muita kuluja. Vasemmistohan ei omista rahoistaan luovu.
Meille kyllä otettiin kuusi (6) lisää ihan oikeasti.