Lue keskustelun säännöt.
Purin juuri työsuhteeni
24.06.2026 |
Paljastin itseni joten ei ole enää syytä jatkaa toisen henkilön tarinan kerrontaa
Onneksi tällä alalla töitä riittää ja on mahdollisuus luoda itse omat aikataulunsa
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei sinulla ole työtä, olet 37-vuotias mt-eläkkeellä ja asut äidin ja isäpuolen kanssa. Haluatko tänään sen kyydin psykiatrian päivystykseen? Voin kyllä tulla hakemaan.